edaaltun ben iki doğumumda da spiral oldum ilkinde ameliyattan sonra ki gece felç kalacağım sandım kasılmalarım sürekli oldu ikinci doğumumda spinalin girildiği delik kapanmamış başımı kaldırdığım an delirircesine ağrı oluyordu pazartesi den perşembeye kahve sürekli içirildim ama omurilik sıvısı delikten dolayı yukarı çıkmadığından tekrar 4.gün yama ameliyatı oldum ve 3.hamileliğim şuan genel anestezi olcak ve asla spinalmiş başka bişeymiş asla yaptırmam çektiğimi bir ben bir Allah bilir ama herkesin farklı vucüt tepkileri var oda ayrı 😎😎😎