Nevinnn Magnezyum hapı kullanmama3ragmen geçmeyen bacak kramplarim var özellikle geceleri oluyo bide uzanırken çok oluyo bakmak lazım soda da içiyorum sade ama
filiz08 Nevinnn bende de oluyo sağlık ocağo magnezyum-çinko ilacı vermiştç ama sadece kötü hissettiğim günlerde kullanmamı söylemişti.Doktoruma danıştım bu gün günlük kullan önce bi çalılmalarına falan iyi gelecekmi bakalım dedi.
Slmmrb Nevinnn aynıyız canım. Magnezyum kullandıpım halde oluyor. Gece krampla uyanıyorum bacağımın arkasında :( şimdiden böyle olması korkutucu. Doktorum çok erken dedi. Peki bel kalça ağrısı fln yaşıyor musun.?
Nevinnn Slmmrb yok çok şükür Daha olmadı ama uzandığım zaman çok oluyo he helisel hep ayakta duramam ya mecbur yatıyorum o zamanda sık sık oluyo
iyisardunya 22 haftalik hamileyim bu hafta ve bi ay once gece uykudan uyandiran cinsten kramplarim olmustu.kramp sonrasi 2.3 gun orasi agriyor...
12_yil_sonra Çok erken başlamış gerçekten bana 34. Haftadan önce magnezyum hapı da vermedi doktor çok erken diye . Şu an osteocare kullanıyorum tavsiye ederim kesildi tamamen