Zeynepsa bende ankarada oturuyorum bende yeni yedim bitirdim ay canım birde istemişti seve seve yoğurtla severiz biz yedik bu olaylardan bi kaç gün sonra çıktı vala ıspanaktan zehirlenileceğide kimsenin aklına gelmezdi kimbilir ne kimyasallar karıştı kendi kendimizi zehirliyoruz allah yardımcımız olsun