282726263 Arkaşlar iyi akşamlar bir sorum olacaktı ben devlet hastanesinde takipteyim devlet hastanesinde de çatı muayenesi varmı birde kaç haftalık yapılıyor şuan 33 üm geciktimi erkenmi
Betullmim Ben özele gidiyorum çatı muayanesi yapmıyor doktor, sancı gelince çatıya bakıyormuş diğer türlü yanlış kararlar veriliyormuş. Gereksiz sezaryan kararı gibi