Nagis Kızlar iki isme takildim başkada isim hoşuma gitmiyor . hamile kalmadan önce kizim olursa adini asel koycam diyodum . simdi ise esila hoşuma gidiyor esimde asel daha güzel diyorum . bana yardımcı olun sizce hangisi daha hoş😘😇😍
Nisaasel Nagis bizim kızda 20 Nisan gibi doğacak nasip olursa ismi asel Bilge olacak hiç aklımda yoktu bu isim ama o kdr isim çıkmazından sonra asele kadar verdik
Nagis Nisaasel ben kismetse olurda biri evlenmişti ismini unuttum onun kizin adi asel han oradan aklımda kalmıştı.anlamı güzel bide
Sevde123 Benim de kızım olacak ve Asel Hüma olacak ismi Allah nasip ederse. Ama annem ve kaynanam o ne öyle aysel gibi dediler😂😂 ben çok beğendim ismi o yuzden cokta umursamiyorum😄 Asel esila dan daha güzel ama sizin içinize hangisi siniyorsa o olsun🙏
Nagis Sevde123 kayinvalideme demedim daha esila eşime yabancı isim gbi dedi aselide annem bildik birşey koy diyor anneler bakarsak ayşe fatma🤣
TugbaLafci Nagis bi tanıdığımın kızının adı Asel Dua çok tatlı kız çok mazlum (Maşşallah) kızım olsaydı Dua ismini kullanmak isterdim 🙄
Nagis TugbaLafci bende iki isim istiyorum ama eşim tek isim iki isim sevmiyorum ben diyor bugnde okudum dini kitapta isim babanın hakkiymis 🤔😐
deletedmom01 Nagis Asel cok güzel 😊 Benimde baya hosuma gidiyor biz defne koycaz ismini asel koymak isterdm ama esimim tyzesnin adi aysel o yuzden vazgctm😂😂
Nagis deletedmom01 olsun canım omur boyu kullanacak neyi beyeniyosan onu koy bnce ayselde y kayması var🤣🤣
TugbaLafci Nagis kesinlikle canım babanın sözü geçiyo ama anneninde rızasını almak şartıyla diye biliyorum benim eşimle ortak kararımız Turan’ı eşim istedi Alp ben istedim Turan Alp olacak tosbak oğlumun adı 👶🏻🤗🤗