Evinanne BamBi benimde var 32 haftaya girdim doktor krem falan da vermedi hamileyken kullanılmyormuş bide ben kabızda olmadım nerden çıktı anlamadım 🤦♀️ Normal doğuma engel değil yazıyor nette ama bilemedim
Meyra61 BamBi bizde 38.haftamıza girdik bebek artık yerleşmeye çalıştığı için kabız olmadan basurumuz coştu normsl doğuma engel olmadığını sadece doğum anında zarar göreceği için ıkınma kuvvetiyle acıyağını biliyorum
duyguyilmaz Ben de 32deyim maalesef benim de 30.haftada oldu siddetli kabizliktan😓 normal dogumda sikinti olur mu onu takiyorum ben de😓
Evinanne BamBi inşallah doğum için sıkıntı yaratmaz bize🤧 yediklerine dikkat et canım acı baharat falan onlar çok yakıyor🤷🏻♀️
BamBi Meyra61 benim bebisim 26.haftadan beri bas asagida. Son iki haftadirda doktor dedi cok asagida kafasi bebegin ve baski yapiyor. Dogumdan sonra kimileri dior basur dahada aziyor ondan endise ediyorum yada kanama yapmasindan
Duru2011 Ben doğum yapalı 4.5 ay oldu.daha önce bir sıkiñtım.yoktu hamilelik döneminde şişlik kanama gibi sikayetim vardı genel cerrahada gittim.çok korkuyordum normal doğum olmaz diye bol bol sıcak suya oturma işlemi yaptım.doktorum sorun olmaz normal.doğuma engel değil desi.doğum yaptıktan sonra şişlik biraz can yakıcı oluyor bir kaç gün ıkınmadan dolayı.çocuğumun doğum kilosu 3.800 onuda ekleyeyim😊.şuan hiçbir sıkıntım yok.ne şişlik.ne kanama çok şükür