Elif_sahra60 ben geçen sene normal doğum yaptım ondan sonra kullandım belime karnımı kapatıyor cırcırtlı istediğim gibi ayarlanıyor cook memnun kaldım hem ödemi atıyor sıkarak pis kanı temizliyor hem karnın toparlanıyor benim hastaneden doktorum istemişti.ve bana doğuma girerken varis çorabı giydirmişti onu lohusalığım bitesiye kadar giydim aynı şekilde ödemi pis kanı atmak içindi cok cok memnun kaldım markasını hatırlamıyorum ama korsem cok pahalı değildi bence giyilebilen olmamalı belini ve karnını saran cırtcırtlı almalısın😊👍