Zuzum_20 aynen bendede öyle oldu aynı sizin gibi acile gittim doktor bide çok surataızdı bebek yok düşmüş falan dedi allahım o kadar kötü oldum ki sonra alttan baktı çok aşağıda düşme riski var dedi sonra özele gittim gayet iyi bişeyi yok dedi. Demekki bende de terslik var. Şuan tam 3 buçuk aylığız sonraki kontrollerde görülür artık inşallah çok teşekkür ederim benimle paylaştığınız için içim rahatları 😊😊