Busraefe 33. Haftadayim ve sürekli kantron yağı ve bebek yağı kullandım. Her ne kadar düzenli olmasada karnıma ve göğüslerime sürdüm ama baya böyle pehlivan gibi bol bol bekledim öyle vücudumda emilene kdar. Ara ara da aynı Sefa kremi kullandım. Çok şükür hiç çatlağım olmadı. Ama bacak kısımlarını ihmal ettim hafif çatlaklar oldu 2 hafta önce mutlaka her yerinize sürün. Doğal zeytin yağı aynı sekilde kullandım. Umarım çatlamadan biter. Sizler neler kullanıyorsunuz?
Busraefe Meltemkskn bol bol nemlendir canım ben basenlerim çatladı diyip bırakmıyorum daha da artmasın die
duyguyilmaz Yatarken bio oil sabah eyup sabri tuncerin zeytinyagli kremini kullaniyorum. Henuz hic catlamadim 32deyim.
Busraefe Meltemkskn tüm parayı korselere yatıracaz mecbur :) biraz geldikten sonra sıkılaştırıcı egzersiz yapılınca eski halimize döneriz :) umarım hayaller hayatlar yaşamayız
Meltemkskn Busraefe bide doğum sonrası aman ben lohusayım istediğimi yiyeyim süt olsun falan yapıp 😂😂yürüyen fil gibi gezmekte var