Htcglgnaksy
Kızlar 2 sorum olacak ;
1. Progestan kullanıyordum gebeliğimin başından beri doktor artık sıkıntı yok bırakabiliriz dedi 22 haftalığız bugün itibari ile. Ben dün akşam ve sabah kullanmamıştım ama yarın yolculuğa gidicem bu akşam koydum sabahta koymayı düşünüyorum sonra kullanmıcam sıkıntı olur mu ?
2. İmom kullanıyorum ama hergün düzenli içmiyorum bazen unutuyorum içmeyi mesela bugün unuttum . Şimdi içsem mi yarın detaylı ultrasonum var . Düzenli kullanmayınca bi sıkıntı oluyor mu bebek gelişiminde falan ?