cerendilaraa merhaba arkadaslar 20 haftalık hamileyim kahverengi akıntı geldi belim ve rahimimde ağrı var bu durumu yaşayan var mi ışteyim izin alıp doktora gitsem mi 2 gün önce raporluydum korkulacak bir durum yoksa izin almak istemiyorum da 😕
gigi cerendilaraa devam ederse akıntı gidin ama bazen rahimdeki birikmiş eski kanda kısa bir lekenme yapıyor. Kontrol edin sık sık
Semaplbyk cerendilaraa bende 7. Haftamda yaşadım benim ilk gebeligim düşükle sonuçlandığını için korktum ve hemen doktora gittim çok şükür hiç bir sorun çıkmadı tedbir amaçlı progestanı günde 3 e çıkardı 4 gün boyunca devam etti kahverengi akıntı geçti sonra bende çalıştıgım için zorlanıyorum ama eve gelince direk yatıyorum dinlenmenin çok faydasını gördüm ınşallah birşey olmaz kalbini ferah tut😊
denizz89 @cerendilaraa tedbir amaçlı doktora görün canm ilaç yazar onu kullanrsın ben de 8.haftamdaym tedrgnm😒Allahm yardmcmz olsn