HappyMom ben; hindistan cevizi yağı,(soğuk pres) kakao yağı ve üzüm çekirdeği yağını karıştırıp kullanıyorum. Hindistan cevizi ve kakao yağı çok güzel nemlendiriyor, üzüm çekirdeği yağı da ciltte elastikiyeti arttırıyor ve böylelikle çatlak oluşumunu engelliyor.Çatlak kremleri de etkili dir tabi ama ben doğal yağlar kullanmayı tercih ettim. Çünkü biraz geniş çaplı sürüyorum basenler , kalça bel kısmı fln . Çatlak kremleri bana çok giderdi böyle daha ekonomik oluyor hem de şuan 25 haftalığım henüz çatlağım olmadı , yalnız günde 2 defa sürmeye çalışıyorum sabah akşam. Hepsiburadadan almıştım yağları toplamda 73 tl civarı ödedim. Hindistan cevizi;250 gr kakao yağı; 100 gr (Marks’ını hatırlayamadım çok fark etmez diye düşünüyorum)üzüm çekirdeği yağı; 50 ml (balen marka) ama daha yarıdan fazlası duruyor siz isterseniz miktarı azaltabilirsiniz.benim bitmiş vazelin kutum vardı eritip ona koydum oranları da; 3 yemek kaşığı hindstan cevzi yağı, 1 yemek kaşığı üzüm çekirdği yağı, kakoyu yağnıda hisndstn yağıyla hemen hemen eşitlemeye çalştım kalıp halde oldğndan ölçü veremiyorum tam. Böyle 💁♀️😊