Hcr_krt çiğ olarak tüketme derim ama canın çok çektiyse kuru fasulyenin içine katıp pişmiş haliyle tüket ya da menemene katıp pişmiş haliyle yiyebilirsin. Doktoruma hamburger yedim dediğimde dışardan yeme kendin yapıp ye çiğ et ya da az pişmiş ihtimali var sıkıntılı demişti. Sen de pişmiş haliyle tüket canım