Bebus Kızlar merhaba adetim 5gün gecikti bugün beta hcg yaptırdım 19çıktı sizce yükselirmi ? Korkuyorum
Edaaks Bebus canım benimde 26 çıkmıştı . İki gün sonda bidaha verdim kan 78 felan çıkmıştı. Şimdi 32+5 haftalık hamileyim 😇
Luisluis Benim adetim 9 gün geçmişti betam 6.91 di şuan 16+3 üz geç döllenme olabiliyor üzülme içini ferah tut iki gün sonra kan vermeyi ihmal etme
MrsClk Bebus tam 2 gün sonra git canım artışı en iyi öyle anlarsın çünkü %60dan az olmamalı. İnşallah güzel sonuçlar alırsın 🌸
MrsClk Bebus canım bugün yaptırdıysan cuma değilde Çarşamba günü tekrarla yani testi en sağlıklısı öyle olur
MrsClk Bebus ama artışın sağlıklı olup olmadığı 2 günde bir yapılan testle belli oluyor canım o yüzden riske atma sen Çarşamba kan ver
MrsClk Bebus yeni gördüm mesajı aklıma geldin öyle ☺️ 2 günde baya güzel yükselmiş sonucun canım hayırlı olsun bebişin sağlıkla al kucağına inşallah🤲🏻💕