Merhaba hanımlar doguranlar kervanına bende katıldım sonunda🙏 30 Ekim Çarşamba günü doktor kontrolüne gittim ve doktoruma sezeryan istediğimi söyledim başta kabul etmedi önce normali deneyeceğini fiziğimin buna müsait oldugunu söyledi. Pazartesiye kadar bekleyeceğini ve bebeğimin 4kg geçmesi durumunda sezeryana alacağını söyledi. Benim pamuk kızım da pazartesi gününe kadar yani bugüne kadar gelmedi. Kilosu da 4kg geçince sezeryana alındım. Acı eşiği düşük Bi insan olaraktan her iki dogum şeklinden de korkuyordum. O kadar da korkulacak Bi durum yokmuş. Anestezi vurulurken hiç Bi acı hissetmedim. Koldan kan alırken bile daha cok canımız yanıyor inanın😂 1 dk sürmedi uyuşmam ve sonda takılırken kendimi biraz kastım halbuki kasacak bişey yokmuş saniye sürdü sondanın takılması. Sonrasında ise 1 dk geçmeden cennet kokulumun ağlamasını duydum ve ağlamaktan Bi hal oldum. 😂 53cm 4570gr olarak dünyaya geldi meleğim. Şimdilik emzirirken sorun yaşamıyorum ama birazcık yara olmaya başladı. 04.11.2019 hayatımın anlam kazandığı gün. Hoşgeldin Elvin'im hoşgeldin canım kızım❤️🙏 yarın taburcu olacağız teyzeleri. Herkese sağlıklı kolay dogum lar diliyorum. Kafanıza takılan soruları yanıtlayabilirim😊 iyi akşamlar 😊
@adm sabitler misiniz.