Edagok Surecınız nasıl geciyor bulantılarınız basladı mı acaba ben 5+2 deyim kese gozukmedı var mı benim gibi olanlar
Gunesinponcikannesi Edagok 9+6 şu an 😊mide bulantım bi başladı ki anlatamam öyle böyle değil 7. Haftada başladı hala da devam ediyor şiddetli kusma yiyeceklerden tiksinme geçmeyen bir bulantı 😔
Sevilay_Burak Edagok bnmde kese görünmedi 5.haftada Yarın 5+4 oluyoruz insallak görünğr yarımki kontrolde
Lyla07 4+6 yım bugün doktordaydık kese henüz görünmedi. Göğüs hassasiyeti dışında hiç belirti yok daha 🙏
Alya_mmm Bu ikinci hamılelıgım dıgerı 3 aylıkken karnımda oldu cok zor surec gwcırdım simdi yeni hamileyim korkuyorum
Oznurrb Ben de adet olmadan 6 gün önce baktırmıştım beta 2,74 çıkmıştı gebelik yok sanmıştım. (Erken gebelik testinde hayalet bi çizgi çıkmıştı) 4 gün sonra 67 derken bugün 6. Haftadayız 💜
Gunesinponcikannesi Edagok 5. Hafta da göründü her şeyi alttan ultrasonla bakmıştı öyle gördü bebeği de öyle gördü