Yenianne26
Bende 24. Haftadayım 22. Haftada bana da dediler benim 4 lü detaylı ultrason hepsi normal çıktı. Normalde çalışan biriyim yaklaşık 1 aydır raporluyum ve sanırım doğum anına kadar raporlu olucam. Benimkini de çok azalma demediler ama bakalım haftaya kontrol var o zaman ne dicekler. Benim sebebi tansiyon yüksekliğinden sizin ne peki