Anka386
Merhaba. 23 haftalık hamileyim. Ankarada yabancıyım. Basından beri kontrollerim için gataya gidiyorum sürekli aynı doktora sıra bulamıyorum ve her ay doktorumu değiştirmiş oluyorum. Asla içime sinmiyor Şansıma sadece öğrenci hekimler oluyor ultrason ekranını dahi göstermedikleri oluyor. Ilk bebek insan görmek ve duymak istiyor birşeyler. Üzülüyorum. Mamak ve gata cevresinde orta fiyatlı bir hastane ve iyi bir doktor öneriniz olur mu? Eşim daha hiç görmedi bebeğini ve burda yalnızız doğum yaptigimda yanımda olsun istiyorum. Oda süslemeleri vs detaylı paketlere gerek yok zaten bir-çok testlerim de yapıldı.