33Cigdem33 Merhaba hanimlar 37 haftalik hamileyim kac doktora gittiysem cati kemigimin dar ve basik oldugunu bebegimin 3 bucuk kilodan fazla olursa normal dogumun cok zor olacagini soykediler bu durumu yasayipta normal dogum yaapn oldumu lutfen yardimci olun sezeryan olmak istemiyorum
Seda_123 33Cigdem33 Zaten çatı darlığında normal doğum olmaz bebegin hayatını riske atarsın canım sezeryan en iyisi senin için
33Cigdem33 Seda_123 yumurtaliklarimda zehir var doktor.normal dogumla onu atabilecegimi soyledi o yuzden sezeryan istemiyorum yoksa dogumdan sonra yumurtaliklarimi alacaklar