Betuldnz Kızlar aranızda hiç sepet bebek beşiği kullanan ve kullanmayı düşünen varmı , benn çok beğeniyorum ama kullanışı nasıl acaba ? Fiyatları da uygun ilk bir yaş için istiyorum tayinimiz çıkarsa o zaman yeni evde oda yapacağım inşallah 🙏
Snmsnmz Sepet beşikler ve anne yani bez beşikler genellikle bebek hareketlenene kadar kullanışlı oluyormus. Yanı 6 ay. Benim cevremde 2 arkadaşım aldı ve hiç kullanamadilar. Sekil olarak güzel ama Ben çevremdekilerin tavsiyesi ve araştırmalarım sonucu standart beşik aldim 70x140 ebatlarinda. Ilk 1 yil yatak odamda sonra kendi odasinda kullanicam. 3-4 yasına kadar kullanılıyor 3 yükseklik kademesi var. Bir de yasında odasına aldığım zaman en azından alıştığı alanda kendi yataginda yeni odasına adapte olması daha kolay oluyormuş. 3 yasına gelince de oğlumun zevkine ve ihtiyacına yönelik montesorri ya da farklı bir yatak tercih etmeyi planlıyorum. Incelemek istersen cilek mokka besik diye aratirsan bulabilirsin 👍🤗 eğer tayin durumunuz varsa da park yataklara bakabilirsin.
Emelimsi Snmsnmz yatak olarak ne tercih ettiniz acaba ? Genelde yataklar 60x120...yatagi da mi cilekten aldiniz? Bir diger sorun ise direk bu yatakta mi yatirdiniz bebisinizi?
Snmsnmz Emelimsi evet yatağı da çilekten aldım. Yatak odama kurdurdum. Bir de sevi bebenin reflu yatağını almıştım yatağın üstüne onu koydum. Ilk 5 ay reflu yatağında yatırmayı planlıyorum. Kısmetse 2-3 hafta içinde yatacak oğlum 🤗