Gizemabc İyi akşamlar; geçtiğimiz ctesi 32-çalışır raporu aldım. Raporda gebelik haftası2 olarak 37.hafta gösteriyor. Şunu merak ettim; 37.haftada tekrardam çalışamaz raporu almamız gerekiyor mu?
sevda_ist Gizemabc Merhaba, almanız gerekiyor diye biliyorum, doktorunuz bilgi vermiş olmalıydı gerçi. İş yeriniz de net bilgiyi verebilir.
edkaslan Gizemabc tekrar almana gerek yok ama doktorun sistem üzerinden çalışırı çalışamaz diye değiştirmesi lazım. Rapor istersen 32. Haftadaki raporun aynısını veriyorlar.
Minikhamsim Gizemabc bende bugün çalışır raporu aldım tam 37de gelip çalışamaz alacakmışız hatta istersen bi hafta sonra 33te bile gidip alabiliyorsun yani her türlü işi bıraktığında doktoruna gidip bozduracakmışsın raporu 😌
Gizemabc sevda_ist raporu aldığımda 35te izne ayrılmayı düşümüyordum o yüzden hiç sormadım; 37de de rapor almam lazım mı diye🤦🏽♀️
Gizemabc Minikhamsim evet 32yle 37 arasında çalışamaz almak için rapor almak gerektiğini biliyorum da işte 37de çalışamaz için rapor alınıyor mu rapor alırken sormak aklıma gelmedi
Seymasezer Gizemabc devam edicek misiniz işe peki izinden sonra :/ bende izne çıkcam ama devam etme konusunda şüpheliyim ilk gebelik
Seymasezer Gizemabc bende calısıyorm daha 20. Haftamdayım 6 ay ücretsiz izin sanırım. Kayınpederim illa çalıs diyo ama bilmiyorm zaten çok yorulan bir insanım bi bebek bi iş yürütemem sanırım
Serap46 Gizemabc bi sürü kişi tekrar almaya gerek yok diyor ama benim şirketim de doktorum da 37de çalışamaz alacaksın dedi. Bu ctesi çalışamaz alacağım ben de.