Htc2604 Kızlar bugun itabari ile 6+6 haftalik olduk yarın randevumuz var bebegımizi gormek icin ve kalp atişini duymak için doktorumuz cagirdi. Ozellikle bu hafta için hic belirtim olmadı endişelendim birazcık bebek yerlesirken agrisi olur falan diye dusunuyordum acikcasi. Cok sukur herhangi bir kanamam ve lekelenmem olmadi doktorum kan vermene gerek yok artik diyincede beta degerimede hic baktirmadim. Bu sürec sizde nasil veya nasildi? Dualariniza banada yer verin olur mu yarin bebegimizi gorelim kalp atisini duyalim ❤
hemsireanaa Htc2604 bende bugün gördüm 6+6 ydı ama öncesinde geçen haftada ekranda görmüştük.valla herşey yolundadır inşallah ozqman çok şanslısın ne mutlu sana .benim bulantı kusmam çok kafamı yastıktan kaldıramıyorum ve lekelenmelerim var
Htc2604 hemsireanaa bende hicbir belirtim olmayinca endişeleniyorum kuzum insan korkuyor dualarinda banada yer ver yarin görurum bebegimi duyarim kalp atisini insallah 🙇♂️
Elifcek Bizde bugün 6 haftalık olmuşuz çok hafif kalp atışı duyuldu haftaya daha da net durulur dedi 🥰 Endişelenme duyarsın yarın 🙏
Htc2604 Elifcek gözün aydin canim benim darisi bana insallah 🙇♂️ icim icimi yiyor insallah bende duyarim 😢 onceki haftalarda bi kasik agrim olurdu belim agrirdi falan hicbisey kalmadi belirtiler yok olunca Allah gostermesin bos gebelik korkutuyor beni
hemsireanaa Htc2604 inşallah inşallah dualarımdasın inşallah yarın gümbür gümbür duyarsın seslerini bebişinin☺️
ElanrBlkc Htc2604 ya korkutmayın kendinizi allah aşkına. Bana da bi arkadaşım sürekli yok boş gebelik yok kimyasal yok dıl gebelik ödümü kopardı çok şükür bişi çıkmadı gayet iyi. Sende içini ferah tut canım. Herkeste ağrı sızı olmak zorunda değl
Htc2604 ElanrBlkc Maalesef etrafimizda oyle bir sürü insan var canim tadini bile cikaramiyorum şu sürecin 😣 elim yüreğimde Rabbim yarin guzel haberler almamizi nasip etsin ❤