Iremgokce
Kızlar size birşey sorucam arkadaşım normal doğum düşünüyordu bugün öğrendimki suyu bitmiş doktor çarşmaba sezeryan demiş ama hiç böyle bir sorunu yoktu suyu bitmiş bir bebek iki gün bekletilirmi acil sezeryan olması gerekmezmi mağdem o kadar bekletebiliyo suni sancı ile doğum hemen başlatılmazmı suyu azalınca direk sezeryanmı olunuyor ?bilgisi olanlar söyleyebilirmi bende 32 haftalık hamileyim açıkcası bu konuyu çok merak ettim