Mormenekse oncelikle hayirlisi olsun🤗 ben de tup bebek tedavisi gorerek hamile kaldim. Bence yasal kosullar uygunsa 2 embriyo tercih etmelisiniz. Zira tup bebek sureci yorucu bir surec ve ihtimali arttiran her seyi yapmak lazim.( elbette ikiz- ucuz bebek ihtimalini de goze alarak) sonucta transfere kadar ve transfer sonrasinda da bir cok ilac ve igne kullaniyoruz. Psikolojik kismindan hic bahsetmiyorum bile. Dolayisiyla ne kadar az ilacla ve ne kadar kisa zamanda bebeklerimizin haberini alirsak bizim icin o kadar iyi diye dusunuyorum🤗 simdiden iyi sanslar🤗