shrbrk çilek mobilyadan mocha serisi almak istiyorum. yuzde 20 indirim olduğu donem cok miniktik.birdaha indirime girer mi merak ediyorum? takip edenler var mı mocha serisini?
Mry91 shrbrk ben 3 kapili dolabini ve sifonyerini aldim 1.5 ay once indirimdeyken c.tesi veya p.tesi gelicek
YDE shrbrk bende mocha serisini almayı düşünüyorum. İndirime girer yıl sonunda yine bence aralık ayında falan. Aralık ayında almayı düşünüyorum bende.
Pamukgelim shrbrk merhabalar, mocha serisi aşdınız öı acaba, ben de onu düşünüyorum, öemnun musunuz siz
Pamukgelim Mry91 merhaba, ben de mocha alıcam bu hafta siz memnun musunuz, laç gğnde teslim edildi, bir de hangi parçaları tercih ettiniz acaban
shrbrk YDE ozaman beklemekte fayda var mı. olmazsa heyner alacagim n11 'le indirime girmişken. cok kararsız kaldim. 😄
YDE shrbrk ben anne yanı beşiği aldım zaten indirime girene kadar beklerim diye düşünüyorum en kötü 🙈
Eslina shrbrk kesinlikle canım benimde uzun zamandır takibimde indirimleri takip ediyorum benim kızım için düşündüğüm oda indirimsiz 16.000 tl bekliyoruz indirim olsa hemen alıcam ama idirimsizde çok yani çok kaliteli ürünleri ben evlenmeden önce 12 yıl kullandım 5 yıldırda Kardeşim kullanıyor hala taş gibi ürünü
shrbrk YDE yaa bende odası bos kalmasın diye. zaten yatak odası soguk benim. anne yanı alsam cocuk üşüyecek. napacagim bilmiyorum
YDE shrbrk ya yeni doğduğunda hep yanımda kalması lazım aynı yatakta yatamayız rahat olmak için aldım. Bide aldığım ürün taşınabilir katlanabilir bir ürün arabanın bagajına atıp anneme gittiğimde falanda götürürüm dedim. Ama tabi ki bu ekstra olan bir şey istersen oda takımı al bir kaç ay yanında yatak zaten.
Mry91 Pamukgelim 1-1.5 ayda teslim ettiler 3 kapili dolapla sifonyerini aldim ben gayet memnunum cok saglam
shrbrk Pamukgelim almadım maalesef. Gerekte duymadım. Oda yapmasaydım diyorum. Beşik yetiyor yatak odasına .
YDE Pamukgelim aldık gayet memnunuz, 3 kapılı dolap, büyütülebilir beşik ve şifonyer aldık. Çok hantal mobilyalar değiller ve şık duruyorlar tavsiye ederim👍🏻
Pamukgelim Mry91 tesim varsa paylaşır mısınız, benim doğuma 40 gğn kaldı ayyy inşallah erken teslim edilir