Yesimpolat Kizlar selam ocakta dogum yapacagim baktigim butun gecelikler ince sizce ince ile usumezmiyim yada kalin bulan varmi?
Slnbsr Yesimpolat evde zaten illa lohusa giycez diye bişe yok. Hastane için alın sadece. Ama pijama değil gecelik alın. Sıcak oluyo zaten hastane. Ayağına güzel çorap ohh missss
Minica_Eylul Yesimpolat aynen ya bende oyle.. zaten dantelli falan sevmiyorum düz bisi arıyorum bi kısa kol bi uzun kol bide sabahlık polar gibi alsam diye dusunuyorum ama sadece bakınıyorum şu ara 🙈😊
ipekveannesi Yesimpolat ben bir tane ince süslü birşey aldım bir tanede kalın sade aldım ince olanı resim için kullanıp çıkarıcam yoksa o havada donarım 🙄
sulehanim Ayy bende aynısı lohusa pijamalrı denilenler çeyiz pijaması gibi süslü dantelli kış anneleri olarak nasıl alacaz onları nasıl duracaz😐
Hzr_7714 Minica_Eylul Kesinlikle ben ameliyat oldum . yanimda goturdugum hicbir pijama takimini giyememistim gecelik almistim bir tane onunla idare ettim cikana kadar . Sezeryan olacaklara uzun gecelik tavsiye ederim 👍