Marayy Canım benimde 13. Günüm. Benimde başlarda hiç olmadı bende olmuycak galiba dedim ama 7. Günü belim ağrımaya başladı 11.gundede beyaz akıntı bide sol kasık ağrımaya başladı hala var ama arada çok hafif ağrı normalde hiç kasık ağrım olmaz adetin ilk günü hariç . İnşallah hepimiz güzel haberler alırız günüm 10 Kasım beklesem mi beklemesemmi bilemiyorum test için