Busraoz Kızlar bugün 39.haftama girdim ve kontrolüm vardı hastaneye gittim. Sancı hafif hafif çıktı ama yine ne açılma ne kanala inme yoktu. Ve suyumun 2-3 gün idare edebileceğini söyledi. Çarşamba sabah 9’da aç gel dedi suya bakıp sanırım sezaryene alacak. Bugüne kadar hep normal doğuma odaklanmıştım açıkçası biraz tedirginim ama hangisi hayırlıysa bebeğim ve benim için o olsun 🙏🏻 Sizden öğrenmek istediğim sezaryen sonrası tavsiyeleriniz neler sezaryen olan ya da olacak olup bu konuda araştırmada bulunanların fikrine ihtiyacım var. Şimdiden teşekkürler🥰
Mihricanosman Busraoz öncelikle hakkında hayrlsı olsn canm en güzel şeklde kurtulup bebeğine kavuşman dileğiyle bende merakla yazılacakları beklym 😀
Mihricanosman Busraoz canım ben 37+5 im aslında normal olacak ama 37 haftamda kontrole gttm ve suyum çok azalmş ayrca plesentada kireçlenme oluşmuş yani haftaya kadar düzelmezse sezeryan olacagm bklm hayrlsı 🙃
Busraoz Alarasel Okudum canım. Sadece türk kahvesi ve nescafe demişsin iyi geldi mi? Bir de bu baş dönmesi vs ne kadar sürede geçti?
Alarasel Busraoz iyi geldi çok iç sade kahce fazlada takma gecicek çünkü bunlar yaşayrk öğrenmelisin herkesnde farklıdr bünyesi ama sezeryanda korkuşacak hiçbişi yok🤗baş dönmesi iki günde geçti bnm çok hafif yaşafm ztn