Huzme
Merhaba anneler
Ben 23 haftalık hamileyim . Grip olmuşum Korkunç bi baş ağrısı ve halsizlik ile uğraşıyorum . Ara sıra ateşim de yükseliyo , doktora gittim minoset parol vs dışında bişey yazmadı ümidim otlara kaldı
Evde de kış çayı var içinde rezene var hamilelere önerilmiyor diye biliyorum
Ne yapabilirim tecrübeli olanlar yardım etsin nolur 🤧
OzgeGunes
Selam 20. Haftamda grip geçirdim, ateşim yoktu çıkarsa kan tahlili bakalım demişlerdi. 5 boyunca portakal mandalina yedim sürekli çorba içtim, çok geçmiş olsun
Huzme
Çok teşekkür ederim cevap için