ESMOM ilgili Bi doktor öyle bakıp da geçmiyor çok kalabalık olmasına rahmen zaman harcıyor bilgi veriyor ben memnunum da randevu almak çok zor ara ara açıyordu gidiyodum ayda bir sonuç çıkınca daha sık çagırıyodu testlerde ama bir aydır randevu bulamadım şimdi randevusuz gidince de araya sıkıştırıyor ama çok beklemiş oluyorsun çok sıra var onda bende bugün başka doktora aldım randevu o açınca gidicem artık