Buseataloluk Kızlar aranızda yapan varmı. İnternette denk geldim. Benim idrarımla soda birleşince hiç bi tepkime olmadı.. olmazsa kız kabarırsa erkek diyorlar🙂 merak işte..
Haticeyildiz Buseataloluk sodayi ilk defa duydum ama dun burda konusuldu ultrason fotografinda kese yuvarlaksa kiz yassi sekildeyse erkek oluyomus bizimki erkek olucak ultrason fotografinada baktim yassi dogru cikti yani cin takvimide dogru cikti
humaninannesi61 Buseataloluk Ben karbonatla yapmıştım. Felaket tepkime olmuştu ki erkekmiş öyleyse ama doktor kız dedi😌
dilaraserdar çin takvimine göre kız olacakmış. ama gerçekte ne henüz bilmiyoruz daha kontrol gününe üç hafta var 😒😒
Buseataloluk Baya kişide tutmuş çevremdeki can sıkıntısından deneniyor işte 🙂 yoksa inanmak değil tabikii 🙂
Buseataloluk HlyaGrbz allah sağ sağlam kucağına aldırsın inşallah 🙂 benim daha öğrenmeme baya var 8 haftalığız daha☺
HlyaGrbz Buseataloluk allah bağışlasın sağlıklı olsunlarda kız erkek hiç farketmez ben cinsiyetini öğrendiğimde 13 haftalıktım
Ozgeozata Bende Çin takvimine bakmıştım oğlum olacak erkek çıkmıştı zaten inandığımdan değil ama öylesine meraktan bakmıştım 🤔🤗
MeralB Ya cin takviminde mevcut yas ile hamile kaldığımız ay a bakınca farklı otomatik hesaplama yapınca farklı çıkıyor benim. Anlatabildim umarım 🙆 orasını cozemedim hangisi ki 😏 tabiki herşeyden önemlisi sağlıklı sıhhatli olması ama merak iste 😍
Nurarslan MeralB evet bnmde takvimde kiz yaziyor ama otomatik hesaplamada erkek🤔cinsiyeti cuma netlicez insallah.Ama bnm ilk 2cocugum otomatik hesaplamada dogru tuttu bu tutucakmi bilmm
sengulmehmet Benim yaşım gerçekte 20 ama kimlikteki 21 ben cin takvimine baktığım hangisini baz almalıyım?
pamuksekerinannesi Çin takvimine göre erkek Rus takvimine göre kızım olcak.. Doktora göre de kızım olcak 😂
MeralB Nurarslan sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağına almak nasip olur inşallah. Benimde diğer hafta kontrolüm belli olur herhalde diye düşünüyorum canım ya