Deletedmom6 benimde ayni sekil ya 32 haftalik olduk hala ara ara cikiyo ergenligimde cikan sivilceler bile bi tane leke birakmadi yuzumde ama bu hamilelikte olanlar nie boyle oldu ya hepsinin yeri kirmizi kirmizi iz kaldi madacasol krem suruyorum ama gine de cok canim sıkılıyo bu lekelere insllah gecerler