Yagmuricenkiz Ben Cengiz beyi tavsiye etmiyorum. Sonuna kadar gidemezsiniz onunla, ultrason dışında bir şey yok. Oldukça da pis
Elfida10 Yagmuricenkiz evet sadece ultrason ama ben başından beri gidiyorum bir pisliğini görmedim ayrıca güzelde ilgileniyor
Yagmuricenkiz Elfida10 ayrıca emin olun Cem bey çok çok daha ilgili. En azından sadece doğum ve bebekle ilgili bilimsel konuşmalar yapıyor, her hastasıyla en az yarım saat ilgileniyor ve 50 lira
Elfida10 Yagmuricenkiz yani orası özel hastane bırakında heryer temiz olsun. Bi doğum alanında uzmanlaşmıyorlar diğer bölümlerin mikrobu var pisliği var zaten Cengiz de doğum yaptırmıyo muayene olup. Çıkıyosun
Minnosannesi0 Sonsuna gideceğiniz en son doktor o ve Cengiz çoksüer olsun turan cengizden daha kötü boşuna paranızı haram etmeyin