Bahargulu en çalışıyorum doğum iznine çıkınca bebeğim doğduktan sonra iznim bitince 1-2 gçhafta içerisinde devlet toplu doğum parası verecek bu para aldığınız maaşa yatan sigorta primine göre değişiyor asgari ücretli çalışan biri 7000 TL gibi bir doğum parası alıyor