Kardelenyigit Kızlar ayaklarım çok üşüyor çorap içinde bile acaba kansızlık falan mı oluştu🤔 9+5 günlük hamileyim bu kadar erken kansızlık belirti verir mi
mavi00 Kardelenyigit ben de 10haftalığım. Ayaklarım hiç ısınmıyor. Haminne grubu oğlun olcak ondan diyor ama demir eksikliğinden tabiki😂😂
Yenianneadayi2208 Kardelenyigit benimde ayaklarım asla ısınmıyor kalın içi polarlı çorap giyiyorum bi de aürekli ayağımın altında sıcak su torbası 🤦🏼♀️ 10+2 yim.. İki hafta sonra ikili testim var bakalım ufaklık kendini gösterecek mi☺️
Kardelenyigit mavi00 bende erkek belirtisi diye bi yerde okudum ama pek kulak asmadım 😂doktor cinsiyet tahmini için bir şey dedi mi 😅 10+1 günlükken randevum var bakalım
mavi00 Kardelenyigit en son 8haftalık gitmiştim Türkiye'de. Şimdi yurtdışındayım evime geldim. İkili test zamanı gidicem. Ama kendimden hiç beklemezdim çatlıcam meraktan😅😅😅 İnsan öğrenmek istiyor. 🐣
ipekveannesi Kardelenyigit benim ayaklarım hep buz gibi hiç ısınmaz yarın 29 haftalık olucam kızım geliyor cinsiyetle herhangi bir alakası yok 😌
Kardelenyigit Yenianneadayi2208 Aayy hadi inşallaahh bebişş gösterirr 🤣günler geçmiyoorr İnan ki biran önce öğrenmek istiyorum cinsiyeti ama şunuda diyeceğimi biliyorum ne ara bu kadar büyüdün senn 😌
Kardelenyigit mavi00 gebeliğin boyunca Türkiye’ye mi gelip gideceksin yoksa bi süre mi 😂Zor olur yoksa senin için 😂
mavi00 Kardelenyigit yok canım tatildeyken öğrendim gebeliği🙈 Ben Kuzey Afrika'dayım. Doğuma gelicem inşallah☺️
Belmaaa Hep üşürdüm şu an 7.haftam daha da çok üşüyorum battaniyeyle geziyorum. Doktorum normal dedi hormonlardan kaynaklı bazılarında ateş basması bazılarında da üşüme oluyormuş. Bu arada kan değerlerim normal