Berdogan Hamilelikte son gecem yarın sabah 08.30 da yatışım yapılacak.. öğlene 2. kızımı kucağıma alacağım kısmetse.. Kimler benimle aynı durumda bakalım? (38+1)
Kbrbrl Berdogan sağlıkla kavuşun inşallah. Ben de 6 kasım sabah 8 de yatışın yapılacak. Genel.sezeryan olacağım.