Pureloveee benimde 11 haftalik fln dı galiba ayakta kalıp biraz yorulduğumda yürüyemeyecek kadar ağrı oluyordu.eşimin kuzeni fizyoterapist baktı çok zor bi yeri kitlemişsin dedi çok yorulma dinlenmeye çalış.birde eğilip kalkarken karnını sıkı tut demişti