Canzu Ayse13 himm benimde daha önce dusugum oldu smdi bi sorunum yok çok şükür ama yine progesteron verdi kullanmaya korkuyorum birşey olursa diye
Ayse13 Canzu 3. Kutuyu bitrcem bende korkmuştum bebeğe zararı oluyormuki diye ama düşmesindense kullanıyorum hala bu son inşallah devam etmiycem bidaha
Canzu Hilosko benimde 1 dusugum var bana da vajinadan al dedi ama ben korkuyorum birşey olursa diye şuan için agrim kanamam yok.
Ayse1608 Semaplbyk bende 8 hafta civarındayım hafif hafif bıçak saplanır gibi oldu gece önceden ağrı şeklinde olurdu normal mi o zaman 🤔