Rezzan 26 haftalık olduk 1 hafta geriden geliyormuş 700 gr dedi azmış lütfen iyi beslen sık ye dedi doktr üzüldüm biraz kilo alması için ne önerirsiniz🤔🙄
Yenianneadayi2208 Rezzan süt ve süt ürnleri , ceviz , pekmezz ben bunların bebeği beslediğini ve kilo aldırdığını duydum canm.Ama üzülme toparlar Allah ın izni ile moralini yüksek tut.Tarhana çorbası da çok besleyici bence onu da tüketebilirsin
2cocukluanne Rezzan bol bol ayran ve süt iç muz pekmez kuruyemiş ye badem fındık cevz gbi sol tarafına yat
GoncAli Rezzan canım kendini cok üzme benimki de o dönem 800 gramdı. Masallah simdi 1 hafta öne bile gectı. Muz ceviz süt ve yoğurt asırlık verdim beslenmede. Allah'ın izniyle baya hızlı alacak bu haftadan sonra. Ben Suan 32+2 oldum 10 gün sonra kontrolüm var.
Zehraak Benimde öyle demişti iki hafta çok iyi beslendim vitaminlerimi dikkatle aldım sonrasinda grip olmama rağmen Dr gayet iyi dedi.stres yapmayın dikkatli beslenin düzelir insaAllah