Yagmur1212 Merhaba kizlar aşırı diş agrim var 4 aylik olduk bebegimle ama dis agirlarim 3. Aydan basladi nedendir bilmiyorum 3 veya 4 gundur de daha da artti agrisi suan dayanamiycak derecedeyim size napmaliyim hastanede cektirmeli miyim yada ne yapmaliyim
M1044 Yagmur1212 çekerler mi bilmiyorum ama cia tohumu ve zeytinin iyi geldiğini duymuştum denemeni tavsiye ederim dişine koy 🙈
Ozlm_krn Benimde disim agriyor tuzlu su yap ya da karanfil koy agriyan disin ustunr ama tuzlu suyla gargara kesin cozum oluyi