MelisaKara Kızlar merhaba, sizlere bir şey soracağım. Yenidoğan bebeğimizi anne odasındaki sepet beşikte uyutacağız ya. O beşikte bebeğin üzerine örtü olarak bebek yorganı mı kullanacağız? Yoksa bebek yorganı bile yenidoğan bebeğe ağır mı gelir? Bu konu hakkında bir şey bilmiyorum. Bilgilendirirseniz sevinirim. Bebeğim aralık ayı doğacak Allahın izniyle.
Selinsu MelisaKara canim ben yorgan almadim ya ocakta doğum. Evimiz cabuk ısınıyor sıcak olur zaten battaniye örterim diye düşündüm
Akademisyenanne MelisaKara ben battaniye aldim English homedan. Yorgana alistirmayin diyorlar. İnternette örgü ve pelus battaniyeler var. Ben english homedan aldm.
Erenimo MelisaKara bende beşik için yorgan aldım ama altına yaptırmam bebeği. Üstüne yatırırım, zaten sıkı olmayan Kundak yapar onunda üstüne battaniye falan orterim
Pandabekleyenanne MelisaKara kesinlikle battaniye. Bebeği alıştırmamak gerekiyor o kadar sıcağa. Kendimiz nasılsak onunda öyle giyinip uyuması lazım
MelisaKara Selinsu Akademisyenanne kızlar şu sayfayı bir okumanızı tavsiye ederim. Ama ben doğumundan 1 aya kadar kullanmam yorgan. Ama 1. Ayından sonra örterim üzerini yorganla göğsüne kadar çok yukarı çıkarmamaya özen gösterin. Ayrıca kızlar bebek yastığı da oluyormuş. 🙈 ben dümdüz yatak zemininde yatıyorlardır diye düşünmüştüm meğerse bebek yastığı da oluyormuş😇
Badevehande Uyku seti ve onun harici yedek yastık yorgan aldım , kalın battaniye , orta kalınlıkta ve ince penye battaniyeler var evim doğalgazlı ben her yerde birini kullanmayı düşünüyorum
Akademisyenanne MelisaKara bebek yastiginin hafif yuksekte olmasi onemli diyorlar. Kusmuk yutup bogulmasin bebek diye basinin yuksekte durmasini oneriyorlar. Ben bir tane uyku fili aldim. Bir de e-bebekten kucuk bir yastik aldik.
Erenimo MelisaKara müslin örtü yada penye battaniyelerim var yada eskiden pazen kundaklar olurduya bende hala var ondan. Onlarla yaparım ellerini içine sokarım çok sıkmam sarar sarmalar üzerinde orterim. Hem kundakliyken kucağa almasıda kolay olur.
MelisaKara Selinsu https://www.anneysen.com/bebek-hazirliklari/makale/bebek-esyalari-ve-ihtiyaclari-marka-ve-model-onerilerimizle-bebek-yastigi-secme-rehberi_10707 bu yazıyı bir oku.
Monna Omurga gelişimi için yastık zararlı siye biliyorum. Şaşırdım bunları okuyunca. İlk çocuğumda dr 1 yaşa kadar kullanma demişti Yorgan konusunda da ben korkuyorum babamın kardeşi bebekken yorganın altına girip boğulmuş. Yine battaniye ile kundak yapıp, üzerine beline kadar ince bir battaniye daha örterim