Yyesimm89 Kızlar 38+3 haftalık hamileyim zaten hali hazırda kasıklarım çok ağrıyordu bugün çatı muayenesi oldum daha da arttı zaten uygunda değilmiş normal doğuma Cumaya sezeryan günü aldık
Yasmin0- Yyesimm89 bizimde allah nasip ederse cuma günü kavusuyoruz haftalarimiz da aynı bizimde sezaryan 😊
Seliminannesiii Yyesimm89 benimde cati muayenesinden sonra agrim olmustu 2 gun kadar sürdü benimde canım yandı kastım kendimi ama çatım cok dar degilmis biraz basıkmıs ama bebegim cok iri olmadigi icin normal yapabilecegimi soyledi doktorum
Zlmdemir Yyesimm89 Canm çatı muayenesinden sonra biraz agrı oluyor normal bu.bende de her defasında oluyor.
Yyesimm89 Misskokulumm evet canım özele gidiyorum zaten çatıya bakarken canım yandı 1 dakikalık bişey ama normal yapamaz mışım gibi geldi zaten de darlık var
Nis Yyesimm89 muayyene olmadan önce catım dar diye düsündünmü hic 🤷🏻♀️ Ben mesela muayene olmadım ama catım dardır diye düsünüyom cünkü 6.aydan beri baskı var ve kemklerm kırılcakmıs gibi
Misskokulumm Yyesimm89 eğer acı olduysa normal zor olur canm her saat başı neredeyse 40 kere açıklık kontrolü yapıyorlar zorlanırsin hayırlısı buymuş demek ki önemli olan kendini ne şekilde iyi hissedeceğin 25 gün önce ben de zorunlu spinal sezeryan oldum hiç korkma özellerde gerçkten çok rahat geçiyor ben çok memnun kaldım 1 gece kaldım sadece ağrı olmasına izin vermeden hemen ağrı kesici yapiyorlardi sana tavsiyem yanında emzirme minderi götür bebeğini emzirirkn çok rahat edersin dikişlerin üzerine eğilip bebeği emzirmek zor oluyor çünkü bir de ameliyattan hemen sonra bol bol yürü ve booolca nescafe iç ben çok içmedim 1 hafta boyunca inanılmaz baş ağrısı çektim şimdiden hayırlı doğumlar 😘🤲
Yyesimm89 Aryasolmaz16 yanlış olmasın ama sanırım olmuyor normali deniyorlar olmayınca sezeryana dönüyor
Yyesimm89 Nis düşündüm çünkü 6 aydır kasık ağrısı yaşadım oturunca ayakta kalınca hep kasıklarım ağrıyordu ilk ilişki sırasında da kendimi kasıyordum hep bugün muayene Dr tuzu biberi oldu ilk canım yandı birazcık bağırdım 😊
duyguyilmaz Yyesimm89 bagircak kadar aciyo mu ya. Arkadaslarim hep saniyelik normal vajinal muayene gibi diyo😞
Yyesimm89 Nis inşallah demez ama hep hayırlısı diye dua ettim muayeneden sonra zaten dedim ki nor mal yapamaz mışım
Yyesimm89 Nis 39 sa kesin yaparlar ben 38+3 tüm bugün yapıldı işte iyi de oldu Boşuna sancı çekip sezeryana dönmesi vardı o yüzden çatı muayenesi şart
NurBulut96 Yyesimm89 çatı muayenesi tam olarak nasıl yapılıyor 35+2 deyiz biz de akıntı kontrolü için Dr a parmağını girmesine bile müsaade edemedim onun gibi bişey mi
Nis Yyesimm89 benm doktorum biraz ilginc nisanın suyun gelip gitmedikce catı muayensi yapmıyor zaten kendiside yapmıyo o esnada ebeler yapıyomus kendisi tamamen normale tesvik ediyo bakalm insallah catım dar degildirde normal yapabilirim bu hafta nstde sancı cıkarsa dedgiin gibi ebelere baktrabilir
Yyesimm89 NurBulut96 aynen canım 2 parmağını sokuyor doktor jelle ama resmen parmaklarını içerse çevirir gibi bişey oldu ilk acıdı yani ama dayanilmicak gibi değil birazcık bağırdım 🤭 ama benim zaten ağrı eşiğim çok düşük
Yyesimm89 Misskokulumm teşekkür ederim canım güzel tavsiyelerin için zaten çatıya bakınca o geldi aklıma sürekli açıklık kontrollerine dayanamazdım amaa panik atağım olduğu için biraz epidural den korktum yalan yok ama Allah hayırlısını nasip etsin
Yyesimm89 Seliminannesiii ne güzel canım şanslısın benim canım yandı ama anlıktı zaten çatı darlığı varmış ve zaten hiç açıklığı yokmuş