busrabusraaa Arkadaşlar ya kızıma zeynep ismi koyacam ama yanına bir türlü ikinci isim bulamıyorum ezgide gidip geliyorum ama kararsızım tüm önerilere açığım 😂😂 bana yardımcı olursanız sevinirim
bebisiim Vera olabilir ben cok seviyorum ama kızım olsa armin koyacaktım anlamı da çok güzel hem duyulmamış isim çok güzel bence kızım olursa armin koyarım yani