Sabirsizanne16 Merhaba ben gebe kalmaya çalışırken şöyle bişey yapmıştım.kuru inciri kaynatıp suyunu içiyosun her gün.15.gün de soğan suyu içiyosun. İğrenç bişeydi.hiç bir işe yaramadı.o ay yumurta takibi de yapılıyodu yumurtam büyümedi.ama incirden mi soğandan mı bilemicem.
Asyfrathan27 Sabirsizanne16 canım sanki sen ters yapmışsın önce iltihap dökülür rahim temizlenir daha sonra yumurta temizlenir önce soğan kürü 15 gün daha sonra incir kürü
Sabirsizanne16 Gebe kalmak isteyenlere şunu önerebilirim ki;(kendilerinde ve eşinde herhangi bir sistemik sağlık sorunu yoksa) kendiniz pharmaton ve folik asit kullanın.eşiniz de pharmaton,çinko ve L carnitin şurup içsin.Gün aşırı ilişkiye girin.Ve yumurtlama gününüzü kaçırmayın.(Bunun için de LH kiti alabilirsiniz eczaneden)Bu vitaminler sperm hareketini hızlandırıyor ve spermleri güçlendiriyor.Sizin de yumurtanızı güçlendiriyor.Bunu denediğim ilk ay gebe kaldım.Ve yakın bir arkadaşım da benden öğrenerek 1 ay sonra gebe kaldı.Ben de kadınlarkulubü sitesinden öğrendim.Oraya yazandan Allah razı olsun.
Sabirsizanne16 Asyfrathan27 açıkcası ben böyle yaptım ve zaten yararını görmedim belki yanlış yapmışımdır. Doğrusu dediğiniz gibidir bilmiyorum😇