Kardelen19 Kızlar 19 haftayı tamamladım günlerdir göğüslerim de kızarıklık vardı bugün kontrol de doktor sütün gelmiş dedi çok çatlağın olur, ve yara olur dedi ve göğüs pedi önerdi plastik bı uç 8. Aydan itibaren kullan dedi başına böyle bir şey gelen varmı ilk gebeliğim
1dem Kardelen19 ben o dediğin plastik ucu doğumdan sonra kullandım. Hamileyken kullanıldığını ilk kez duydum
Kardelen19 1dem evet bende şaşırdım Dr öyle söyledi yanlış mı anladim acaba dedim önerdiği broşür de de o şekilde 8-9. Ayda kullanmaya başlayın yazıyordu
1dem Kardelen19 ben onu meme ucum küçük olduğu için kullandım bebek kolay tutsun diye. Ama bir yandan da nemli bırakıyor kurutmuyor