Yenianneadayi2208 Ays_clkl kırmıı ya da pembe kan gelmediği sürece sıkıntı yok ama yarın yine de gir doktoruna görün.Tedbiri elden bırakma.
Nurunilkmucizesi Ays_clkl Allah’ım gönlünü hosnut eylesin Hakkında hayırlı olanı sana nasip eylesin. Gönlünde olanıda hakkında hayırlı eylesin ❤️
Ays_clkl Allah razı olsun arkadaşlar rabbim hepimizin yardımcısı olsun hepimiz sağ Salim kucağımıza alalım inşallahhhh
Ays_clkl Kendi doktoruma gittim bebek yerleşmesi dedi bi sıkıntı yok her ihtimale karşı düşük olmaması için ilaç verdi