azizeugur mrb allahim kolay dogum nasip etsin tüm annelere benim de dün 1 damla kan geldi fakat ben çatı muayenesi oldum ondan sonra kanamam geldi adet gunumu de bilmiyorum ultrasyonda 34 hafta cikiyor saglikocaginin hesabina göre 36 haftalik cikiyorum 1 parmak acilmam ve nts de hafif agrim cikti nişanda geldi acaba beni anlamiyormu dokrorlar sizdede böyle bisey oldumu hanimlar acilma 1 parmak nişan ve nts de hafif agiri doğum belirtisi deilmi doktorum herhan gelebilirsin dedi doguma ama hasaba bakilirsa daha 23 günün var ve kizim olcak rabbim izin verirse cok uzun yazdim zanirim k.bakmayin allahim hepimizin yardimcisi olsun yavrularimizi kucağımiza almayi nasip etsin inşllh