Fatoserin Kızlar normal de devlet hastahanesine gidiyorum ama bir iki kez başlarda özele girmiştim bugu bir rüya gördüm gene o gittiğim özele gidiyorum ve oradaki doktor bana oğlumun olacağını söylüyor bebek ile ilgili ilk defa rüya gördüm dedim ki bunda birşey var bugün özelde doktora gittim ve oğlum olacağını söyledi 13+3 günlüğüm %95 dedi ☺️
HaticeNehir Fatoserin hamilelere malum oluyor cnm 😂 bende arada rüyamda gördüklerimi birebir yasıyorum 😂
Rabia59 Fatoserin Bende iki kere rüyamda erkek bebek sevdiğimi gördüm. Bakalım bu cuma gidicez 16 haftalık olucaz. İnşallah öğrenebiliriz. Sağlıklı olsun farketmez tabi cinsiyeti ama merak ediyorum 😇
Minnosannis1 Fatoserin bende kızım kızım diye seviyorum. Kaynanam ruyasında kız görmüş bugun aradı🥰Rabbim hayırlısıyla kız bebiş nasip eder inşallah🌸
Fatoserin Rabia59 bende hep öyle dedim sağlıklı olsun hiç farketmez dedim rüyamda gördüm ilk defa içimden ses git dedi gittim erkek çıktı ☺️
Fatoserin Minnosannis1 rabbim gönlüne göre versin inşallah bende kız çok istedim ama sağlıklı olsun yeter ☺️
Sunshine1 Kızlar doktorum 11 ve 12 de erkeğe benziyor dedi bana. Dün gece rüyamda kızın olacak dediler bana. Ya malum oldu. Ya kafa yorduğum merak ettiğim için etkilendim de gördüm bilemiyorum.🙏😀❤️