Umayyyy İki gundur asırı derecede yanma oluyor midemde doktoruma sormadım randevuma var.. Bu gece de esim gorevde. Elma yaklasık 5lt su soda hiçbiri işe yaramadı napıcam ben sabaha kadar 😢 uyanık olan uyumayan anneler 😢
Ilkannelik Umayyyy sut varsa yudumlayarak süt iç yastığını da yüksek tutu. Inş geçer. Ama randevuyu beklemeden doktora danış ilaç verir.
Kmoms Umayyyy 3.30 dan beri sırf midem yüzünden uyuyamıyorum gaviskon artık fayda etmiyor bu havada camı açtım sırf rahatlamak için çok zor bi durum 🤦🏻♀️Göbeğim çok yukarda ve reflüsü olan biri olarak bunu fazlasıyla çekiyorum
Nesomer Ilkannelik limonata yap oda iyi geliyor. Birde peynir ekmek ye biraz bastırsın. Bana doktor gaviscon vermişti ben arada ondan içiyorum. İnş geçer Allahım şifa versin
Hazelasln Benimde çok yanmam oluyordu.Doktorum süt herkese iyi gelmeyebilir dedi ve rennie duo verdi.Bebişe zararı olmadığını söyledi.Kullanmaya başladığımdan itibaren çok rahatladım.Yemek yemem bile düzene girdi.Ama mutlaka doktoruna danış canım bu konuyu.
Charlotte Geçen Cumartesi’den beri uykumdan uyandıran bir yanma sabahtan beridir de cayır cayır yanıyor yemek borum midem😞 sanırım gaviscon yolu gözüktü😞
Umayyyy 5 tane salatalık bi talcid 3 lt su.. Leblebi.. Unuttugum.. Ha elma sade soda i-i geçmedi 🤷🏻🤧😢 çocuklar saclaniyomus bu dönemden sonra 🙁 4. Aydayim daha 🙁