Nur_Nur selamlar yurt dışındaydım o yüzden 33.haftada ilk kez ülkemizde bir doktora göründüm. özel muayenehanesine gittim doktorun ve tahliller istedi. devlette yaptırabilirsin de dedi. bilemediğim için soruyorum tahlilleri devlette nasıl yaptıracağım normal gebe bakan kadın doğum doktorundan randevu almam mi lazım? direk tahlil için aile hekimine gidebilir miyim? açlık tokluk şekeri idrar testi d vitamini gibi çeşitli testler var bilgi verebilirseniz sevinirim selamlar
NurEto Nur_Nur kadın doğuma git canm test yaptırcam de ama özele gittiğini söyleme bazen doktorlar cins cıkabiliyor
HaticeNehir Nur_Nur e nabız uygulamasından çıktı alabilirsiniz Bn devlete gidiyorum her tahlilde doktorumun ekranında çıkıyor ayrıca kendim alıp gitmiyorum
HaticeNehir Nur_Nur gideceğiniz hastanede yaptıracağınız tahlilin barkod numarasını veriyorlar internetten de takip edebilirsiniz o numara ile 😊